About Me

My photo
Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan, Malaysia
hello3 !! i`m Hezry !! i`m 12 y/o.. welcome to my blog !! =)

Monday, May 16, 2011

erghh ! pening2 !

hell0 ! k0rang buat ap ?
b0rink tak klau UPSR tahun nie ??
s0alan tu biarkan jea...aku nak cite bende lain...

aku cakap dengan k0rang, aku tgh pening gile2 nie !
haritu, kawan mak aku datang laa umah aku...
bawak sekali anak perempuan dia..
kalau setakat bawak je takpe laa..fine...
yang menjadi masalahnyer,
mak aku pulak berkenan dengan minah jamban tuu
>.<

ni perbualan kite0rang
mak aku:"c0uple dengan die ery"
aku:aku tgh pelik.."eyk ?? kenape tibe2 nie ?"
mak aku:"mak tg0k die comell, perangai die baik, sesuai dengan ery"

aku:"takde makne, lagip0n tahun ni UPSR laa"

mak aku:"b0leh kalau tanak c0uple,3 syarat..ery xleh gie k0k0 slame 3 bulan..
ery xleh 0n9 2 bulan..
ery xleh kuar umah walaup0n gie kdai slame-lamenyer...FAHAM ??

aku:aku diam...and then aku masuk dalam bilik...

betape sakitnyer hati aku...haishh...bengang aku....
yang xleh bla, tiap kali aku bangun pagi,
aku kene sergah....macam nie ayat die..
"setuju ke x !??"

atttt0iiiiyaiii...
pening kepale aku dbuatnye..
tulah satu hari aku pening kepale arini..

nak belaja p0n takleh..
muke cam minah jamban..

tatau da nak buat ap...

kalau k0rang, ape k0rang buat ??
terime ke, biarkan ??
aku dah la da ade 0rang yang aku sayang...
muke 0rang yang aku sayang tu, jauh berbeze dengan muke minah tu..
cantik lagi awek aku..
sape name aku ta nak menti0ned kan lahh...



aku rase, sampai sini je k0t cite aku...
assalamualaikum.. 





No comments:

Post a Comment