About Me

My photo
Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan, Malaysia
hello3 !! i`m Hezry !! i`m 12 y/o.. welcome to my blog !! =)

Saturday, April 02, 2011

Baru Perasan ehhhh...

hell0 !
lame tak jumpe !
aku ade la satu cerite nih...
sejak aku cu0ple dengan Sarah,
 baru sekarang aku perasan s0mething yg amt mencurigekn...

cerite dia kene la start dari mule ye tak ?? 
takkan dari akhir...rewind...haha !
0ke2..
ade la satu hari nih...deakt sek0la aku yg cntik tertarik kau memang deb0mm ! 2...
mase petang, ade la k0k0,k0rang tau ape k0k0 enn ?
k0k0 2 setiap ari rabu,nak djadikn cerite,setiap ari rabu petang la kt sek0lah..
kite0rg selalu muram...tak tentu psal...time 2 la jugak gad0hnyer..
marah x tentu psal la...mse 2 jgak la clash la...
sume ari rabu 2 arr...b0leh dkatekn...
setiap ari rbu, aku rse tak0t...

0f c0z la kn, spe x syg awekk !
tapi yg aku peliknyer..nape mesti ari rabu ??
2 la yg peliknyer..
dia sndri p0n prasann..
tapi ALHAMDULLILLAH la rabu lps xde pape...

memang memelikkan 0rang...kwan aku sndri p0n prasan.
hurmmm..harap2 la Rabu nie p0n takde pape..
hurmmm...smpai situ je la cite aku...0keh..salam !


No comments:

Post a Comment