About Me

My photo
Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan, Malaysia
hello3 !! i`m Hezry !! i`m 12 y/o.. welcome to my blog !! =)

Saturday, December 11, 2010

Tahun Depan Tahun 6!!!!tapi yang takot nyer UPSR~~~

Huh!!! entah kenape rindu sangat sekolah 2!!!
bile time pergi sekolah liat semacam jer...
tapi bile cuti rindu sesangat....
tapi aku bersyukur sebab kakak aku da habes sekolah...
tak payah hari2 nak pergi sekolah jer kene kejut dyea bangun..
huh!!!
tapi aku bersyukur jugak sebab tahun depan aku da last sekolah rendah...
huhuhu =D
tapi yang bad nyer tahun depan dah UPSR!!!!
2 yang raser lain macam jer tahun depan..
rase takot semacam jer..
nak buat macam mane....
dah takkan aku tak yah ambek UPSR kot...
cikgu cakap...''anggap jer UPSR 2 sebagai perikse yang laen....cumer dyea lebih penting jer...''
tapi aku raser cam lebih susah..mungkin sebab aku belum belajar lagi pelajaran tahun 6.....huhuhu

No comments:

Post a Comment