About Me

My photo
Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan, Malaysia
hello3 !! i`m Hezry !! i`m 12 y/o.. welcome to my blog !! =)

Saturday, December 11, 2010

Aktiviti Harian :)





Hye , Name Aku Hazree... Aku Tinggal kat Kuarters Kerajaan , kalau korang sume nak tahu tentang hidop aku . Bace lah POST nie sampai habes :)



Hidup Aku nak kate boring tak lah sangat ..nak kate BEST tak la JUGAK :) 

Hari Cuti
Pagi pagi .. aku bangun , then aku mandi . lepas aku mandi aku makan pulak
Pade waktu petang pulak ... lepas makan , Bukak LAPTOP then OF coz la kan . maen game . kalau bosan maen FB :)
Pade Waktu Malam ,
Maen game . hehe . LELAKI kan :) atau pon maen FACEBOOK. pergi mandi . then , makan malam . lepas sudah makan . Layan laptop kejap . then tutup laptop baru tido :) kire kire nye pukol 1:30

Besok tu . aku ulang balek ape yang aku buat ARINIE .



Time Hari Sekola :)



Pagi pagi .. bangun tido pukol 6:00 , bangun pergi mandi n siap siap untok pergi sekolah ..kire kire da kul 6:30 , then makan pagi kalau abah ader .. pergi ngan kete . kalau abah takde pergi ngan bas .  

Pade Waktu Petang :D


Selepas balek sekolah dalam pukul 2:20 sampai rumah .. mandi n then makan .. pastu buat kerje rumah .. then , pergi ngaji .. time tue kire kire pukul 5:30 .. pastu kalau ade mase duk maen kat luar ngan kawan kawan :)



Pade Waktu Malam :)



Bile dah siap mandi mandi sume . makan makan malam lak .. pastu buat ape yang patut then , yang last TIDO :)

HEHE . itu adelah hidup harian aku . tengok cam payah jer .. tapi kalau dah biase senang jer :)

No comments:

Post a Comment