About Me

My photo
Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan, Malaysia
hello3 !! i`m Hezry !! i`m 12 y/o.. welcome to my blog !! =)

Monday, February 28, 2011

happy birthday !!

Hahaha !
ohh, hye !! jumpe lagi !
semalam...birthday aku..
memang happy dekat tuisyen....rumah...also dekat sekolah tadi..
tapi yang pening nye dekat wall Facebook tu memang penoh la cite dia.

Petang semalam along bawak belanje makan Tutty Fruitty ..
haha !
memang sedap....but jadi jakun sebentar....haha !
dengan along2 sekali jakun....
siap tanyer lagi cmner care2 die..
hahahah !
tapi makanan kat situ memang sedap !!
harga dia pon sedap jugak...haha !
due orang makan...RM 38.00..
huh !!
mahal2 !

hurmm....tadi time dekat sekolah...sorang je yang kasi hadiah !!
balqis !! thanks you very much !!
tapi kire tak adil la kn...coz...
harijadi dia aku tak kasi ape2 pon..
Lagi2 kak mira !!
dia...pukul 12:41 pagi dah wish dah..
haha !
memang awal...
agak terkejut time 2...haha !
hah !
by the way, si sarah tu...bukan dengan Zikri...sebab dia malu nak cakap...
dia buat keputusan baru...dia cakap nak couple la pulak dengan si Hairil..
kawan baik aku...tak kesah la...itupon  dia ader tanyer aku...boleh tak couple 
dengan Hairil....haha !
buat ape nak tanyer???hurmm...pelik2...

by the way, sori lari daripade topic sikit...haha !
tak ader ape nak cite..ni la jdinye...huhuhu !!
nanti kite jumpe lagi !!
Bila2 mase..
di blog aku juga !! haha ! 
Assalammualaikum para pembace !!
untuk orang islam je lah.. !
0ke ! bye2 !!


No comments:

Post a Comment